فالوور فیک چیست؟
نوشته شده توسط : نازی

فالوور های فیک در واقع اکانت های فیکی هستند که شما را فالو یا دنبال می کنند. اما این اکانت ها چه ویژگی هایی دارند؟

آن ها معمولا نام کاربری معنا داری ندارند. به عنوان مثال ممکن است آیدی مانند hghdkd یا استفاده رندوم از تعدادی حروف در کنار هم داشته باشند.

همچنین این اکانت ها عکس پروفایل ندارند یا اینکه عکس پروفایل شان نامفهوم یا غیر واضح است. یا عکسی از گل، طبیعت و… بر روی پروفایل شان دارند.

فالوور فیک چیست
علاوه بر این ها، اکانت های فیک فالوور و فالووینگ ندارند یا اگر دارند تعدادشان بسیار کم است و به طور کلی این اکانت ها فعال نیستند. چه در صفحه خود شان چه در صفحه شما.

داشتن فالوور فیک
فالوورهای فیک برای بسیاری از افراد ممکن است خوشایند به نظر نیاید. خیلی از افراد برای اینکه تعداد فالورهای خود را افزایش دهند سرمایه گذاری های زیادی انجام می دهند و هزینه های سنگینی را پرداخت می نمایند تا بتوانند تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند. نحوه دریافت فالوور فیک رایگان چگونه است؟ بعضی دیگر با خریدن ربات های اینستاگرامی به دنبال افزایش فالوور هستند و بعضی دیگر هم مشغول به خرید فالوور واقعی می شوند. نکته ای که باید در این جا مد نظر داشته باشید این است که بیشتر این ربات ها و سایت ها اعلام می کنند که فالوور فیک ارائه نمی دهند.

بعضی از ادمین های پیج های اینستاگرامی به دنبال خرید فالوورهای فیک هستند. هدف این افراد از خرید فالوورهای فیک این است که می توانند از این روش کاربران را ترغیب نمایند تا دنبال کننده پیج آ نها باشند یا با بالا بودن فالوور ها در پیج کاری خود بتوانند راحت تر مشتری را جذب نمایند.

داشتن فالوور فیک
چگونه فالوور فیک بسازیم ؟
استفاده از کاربران فیک همراه در کسب و کار اینترنتی با استفاده از روشهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. اگر نیاز به افزایش تعداد بالا و سریع دنبال کنندگان رای پیج اینستاگرام خود دارید می توانید از ربات فوق حرفه ای استفاده نمایید.

خرید فالوور فیک ایرانی ارزان
با توجه به رشد روزافزون استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران و اهمیت این سرویس در زمینه تجارت الکترونیک، داشتن صفحه ای مناسب با ظاهری رسمی و مناسب می تواند تعداد مشتریان را برای شما افزایش دهد.

وجود تعداد زیادی فالوور به دلیل ایجاد اعتماد و توجه مخاطب یکی از راه های افزایش کارایی صفحه و همچنین افزایش فروش است. اگر می خواهید کار اینستاگرام خود را به طور جدی شروع کنید ، می توانید با خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش ، توجه و اعتماد مخاطب خود را به صفحات خود افزایش دهید.

خرید فالوور فیک ارزان
با سفارش فالوور فیک خارجی اینستاگرام، می توانید ظاهرا صفحه خود را معتبر جلوه داده و از این طریق فالوورهای واقعی زیادی بدست آورید. مانند کاری که بسیاری دیگر برای افزایش مخاطبان خود تأثیرگذار انجام می دهند.

همچنین یکی از راه هایی می توانید تعامل خود را با مخاطبان افزایش دهید و اینگیجمنت صفحه خود را بالا ببرید، خرید بازدید لایو اینستاگرام است.

شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از اینفلوئنسر‌ها و برند‌های بزرگ در سراسر جهان، بخش بزرگی از فالوور‌ها و لایک های خود را خریداری نموده اند.

مثلا خانواده کارداشیان که از پر فالوور‌ترین اینفلوئنسر‌ها محسوب می شوند، دارای تعداد بسیار زیادی فالوور فیک هستند که صرفا برای افزایش اعتبار ظاهری پیج خود تهیه کرده اند که البته ظاهرا جواب داده است !!

فالوور فیک خارجی
در ایران نیز میتوان گفت بیش از ۹۰٪ سلبریتی ها اقدام به خرید فالوور فیک کرده اند که با مشاهده نسبت تعامل به فالوور آن‌ها نیز مشخص می باشد.

شما نیز می توانید با خرید فالوور فیک البته باید به تعداد متناسب با پیج خودنیز دقت نمایید، اقدام به افزایش اعتبار ظاهری پیج خود کنید و در دید سایرین، معرفی شده و مطرح تر باشید که در نهایت نیز افراد به دلیل پر مخاطب بودن پیج شما، فالوور شما خواهند شد که امری پرتکرار و طبیعی می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: